Çarşamba, Mayıs 09, 2007

Kibir!


Isınan havalarla beraber akdeniz iklimine dönen iskandinav ülkeleri ,, ,
..Ucuz fiyata hesaplı turlar bulunmakta, , , …Uzun vadede bu oteller masraflarını karşılayacak kapasite turisti buraya çekebilecekler……Sıcak hava dalgası bütün yurdu kasıp kavurmakta……Bacasız sanayi ağır darbe aldı, akışkanlar mekaniği bu yazın yeni modası…. . .Geceleri oturup ölümü düşünüyorum ve seninle ilgili şiirler yazıyorum hahahaha…

Her şey hesaplı, bu hayat hesaplı kitaplı, adam dövmek bile adrenalin hesabına dayalı, yumruğu salla ,kasları ger,derin nefes al,kan pompala,zafer kazan,ezik yap

-Etin ötesine nasıl varamıyoruz ya?

Kapasite meselesi…

-Yani düşünceler ve istekler bu etin altında gizli ama açığa çıkamıyorlar,

Herkes frenlerine sarılmış, değerleriyle birlikte aşınıyor

-Seçimler bizi biz mi yapar, yoksa bizi bizden mi alır?

Parça tesirli ruh halinde gizli anlaşılmama çabaların ve bunun farkında hayali arkadaşların

-Şarkılar yazıyorum belki ama kimse farkında değil,ben bile değilim farkında,toraman stili takılmak gerekir beklide,

Saçlarımı iyice döküp,biraz dikleştiriyorum egomu şişirip,kendimi saklıyorum

-A.B.C. ler yok…

1 yorum:

Selofan dedi ki...

aramızda kalsın dedim ama yine alt metinlerde gizli cümleler kurmuşsun...
(pişmeyene söyle ne denirdi? çiğ mi?)