Çarşamba, Mayıs 30, 2007

Dünya Yansa Yorganım Yok İçinde,Bin Derdim Var Hepsi Başka Biçimde


Burayı gelip bunları okuyup geçenler için bu yazılanlar ne ifade ediyor bilmiyorum,benim burada bir şeyler ürettiğimi sanarak sevinmem ne anlama geliyor bilmiyorum ,, kendime karşı yabancılaşıyor muyum? Hiç bi fikrim yok ,evet yabancılaşıyorum, beni benden aldılar,bizi yabancılaştırdılar, bir kişi başladık olduk binlerce insan , ,sonra yine indik bire , ,yine böldüler milyarlara ,korteksin altından fırlayan hücreler ve ruh kırıntılarıyla karıştırdılar, erittiler delirttiler..sonra yine tek ettiler beni ,,her şeyi sildim ,büyüdüm ,öğrendim,arzuladım ,kandırdım,istedim,yönelttim ,unuttum,bastırdım, yok ettim ,her bir parçacığı yok ettim,hepsi gittiler, içimde barındırdığım bütün benlikleri tek potada erittim sonunda ,bir insan olduğumu sandığım o özel anda, , içimde büyüyen bütün güzellikler, şehvet, arzu ,hepsi yalan yanlış bir ışık huzmesiyle patladı geldi kafama,artık yine yüz binlerce kişiyim,ama değilim ,yine açtım kapıları ,bu sefer inancım da farklı ,ruhum da ölü ve içimdeki her şey hiç olmadığı kadar hesaplı kitaplı,…bu ben miyim aslında ne kadar hoş bir tarif bizler için ,hep bunu görüp egomu şişiriyorum,itiraf=pirim evet duymuştuk- ,,,kişiliğinden bu kadar sapan ,ve öz-benliğine ve toplumun ahlak kurallarına ve içimizden akıp giden bütün ruhlardan daha farklı….her şeyin güzel olacağını düşünerek kendimizi kandırıyor muyuz acaba? ,yoksa çok önceden kandırmıştık ta, şimdi bunu yeni mi anlıyoruz, “seni öldürmeyen şey seni güçlendirmez bilakis ebeni siker “diyen ünlü düşünür pala niçe den de anladığımız gibi, bu kadar tanıyan çıkar mıydı yoksa? Ahlaksız sayanlar sevişmeyi.,,bize acının esası gerek…

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Bu masalsı yazıyı yorumumla pisletmek istemiyorum.
Yalnız!!! Bu Ben Miyim en güzel blog ismi, bunu da söylemeden edemem arkeaedaeş.

Deniz Ural dedi ki...

Ben de istemeye istemeye pislemeye.

"Burayı gelip bunları okuyup geçenler için bu yazılanlar ne ifade ediyor bilmiyorum, benim burada bir şeyler ürettiğimi sanarak sevinmem ne anlama geliyor bilmiyorum..." cümleleriyle başlayan ve akan yazın zor ruh hallerimin tercümanı gibi ucundan. Belki ben sonrasında "yabancılaşmaya" varmazdım, ama eminim yakın bir yerlerden çıkardım yine.