Cumartesi, Nisan 21, 2007

Herkes Hayatını Yaşar L'egolarla Yaşıyorum


Sanıyorum Pala Niçe Ağladığında isimli kitapta geçen bir konuydu: İki insanın arasında bir köprü var ve bir insan diğerine köprünün öteki tarafından bağırıyor :”gel hadi bu tarafa, dost olalım, konuşalım, kaynaşalım” diyerek ilk adımı atıyor ilişkide; fakat öteki insan o ondan itibaren kendisini çağıran kişinin ilgi istemi, bilinmeyen cana yakınlığıdan soğuyor ve süper egosunu da olarak o köprüden ayağını çekiyor ve bir daha o diyarlara ayak basmıyor …

Bir kişiye ona ne kadar sevgi ve saygı duyduğunuz belirtirseniz o kişinin gözünde o değerde değersiz ve zayıf bir pozisyona mı düşüyoruz acaba? İkili ilişkiler sadece ego ve kişiliğin savaştırıldığı “sosyal” bir laf ustalığı arenası mı lan? , bu ortaokullu depresyonu hangi arada kazandım hatırlamıyorum, sanıyorum “”herkes”” yaptı beni böyle, bir Derman içersem bir şey kalmaz,

-sağ olun kullanmıyorum

-aa nasıl olur bu devirde*

-evet öyle

-peki o zaman, kalın sağlıcakla

5 yorum:

Selofan dedi ki...

hayatımda kendi kendime hiçbir zaman çözemeyeceğim problem..belki de içtenliğimin bana zararları..ya da bana öyle geliyor..
şimdilik bu durumu insanların suçu olarak görüp kendimde aramadığım için bir pişmanlık duymasam da boş bir anımda, yalnızlığımın derinliklerinde içimdeki suçluyu sorgulayacağım..

Deniz Ural dedi ki...

Hatta pala amcamız diyordi ki o lafının ilerisinde; o köprü kalktığıyla kalmayacak, o iki insan arasında bir daha asla kapanamayacak bir uçurum oluşacakmış. Bu durumda tek çözüm aynı saniyede yakınlaşmak olacaktır, tabi "abi allaşkına sen, yok yok sen" derken de bir şeyler kaçmazsa, ehe.

İnsan-durum-zaman üçlüsünün sonsuz kombinasyonu olduğuna göre, mevzubahis söz, ihtimallerden sadece birini anlatır derim ben. Dedim bile. :)

Radnor dedi ki...

:) sağolun değerli yorumunuz için,bahar yorgunluğuyla beraber bahar ezikliği çöktü bünyeme,yarım ölçek niçe içtim düzeldim,insanlar garip..

Okyanu∫takί rüzgar ~ dedi ki...

nedense kendimi okur gibi oldum ancak ego acısından düşünürsek benimde egom var ben de insanım diyorum =) bu arada yeni tanışılan kişilerin sevgi pıtırcığı tavırları bana oldum olası yapmacık ve sinir bozucu gelmiştir. işbu girdimi sonlandırırken insanlar garip mirim deyip bağlıyorum... hatta şu daha da bir şukela olacaktır son için...

hayat ne tuhaf vapurlar filan...

Radnor dedi ki...

hayat hepimizi aynılaştırıyor herhalde,depresyonların kesişim kümesi kalabalığından da sıkılmaya başlayacağımız günler yakındır the hafızs