Salı, Mart 20, 2007

Ne Bloglar Okudum,Zaten Boştular

Herkes pek prezentabl,pek analitik düşünme yetisine sahip be canlar, ilgili harikalar kumpanyasında sona kalan dona kalır-blogır ın kendini ifşa edeni makbuldur-ekseninde bir yazı yazarak taşlarımı yerinden mi oynatsam,yoksa herkesin aksine kendimi ifşa etmediğimi sansamda ,"kendini saklayarak ilgi çekme çabaları nedir lan?" diyerek egosal monologlara boğasım geliyor dimahları. . .

Allah hepinizi ayşe arman tipi bloggerlardan uzak tutsun

Ayar alıp geleceğim

8 yorum:

Selofan dedi ki...

insanların etkisi altında kalmak ve buna özenip yazı yazmak ne kadar garip bir durum.
ben de sevmiyorum blogırların "bugün fifiyle sokakta yürürken mimiyle karşılaştık..bi tatlıydı,pek güzeldi.." muhabbetlerini ama dile getirilmese de olur düşüncesindeyim.
düşündüklerinizi söyleseniz ne değişecek ki sanki sayın radnor.

kumru dedi ki...

bu saçmalamasallar1 seviyoruz. evet.

Elsa dedi ki...

kendini ifşa etmediğini sanıp egosal monologlara bogulman tavsiye etmeyecegim birşey. zira anlamsız olur. ayrıca gizemini seviyoruz, dün üst komenetimi bırakan klavyesi bozuk oldugundan ı yerine 1'lerle yazan pepinotla da konuştuk, onun iki profili var dedi. benim de bir adet daha blogum var, ama zaten kimse okumasın diye var. böyle komik problemlerimiz var galiba. bence siz de oylesiniz, ben bu saçmalamasaldan onu anladım. azönce ortak nokta bulup iltifat etme niyetindeydim, sakın yanlış anlamaşmayalım. taşları yerinden oynatman ise heyecan olması adına şiddetle isteyecegim bir şey. ayar almak- vermek de en sevdiğim sözlük terimi, belirtmeden gecememem.

Adsız dedi ki...

Başkalarının hayatları beni ilgilendirmiyor, eğer yakinimse tamam da, tanımadığım birisi kalkıp da 'makarnamı 10 kişiye servis ettim, parmaklarını yediler, akabinde mememi okşadılar, nerdeyse onu da yiyeceklerdi ki, derken...' blog fantazileri, bana uymaz. Ya, aslında dediğim gibi bir yazı olsa, okurdum, relax olurdum ama yok böylesi etrafta.

Belki, herkesin ayrı evi olsa, yazılanlar da farklı hayal dünyalarında şekillenecek ama, şu an için milli değerler ve aile piyasası yönlendiyor Türk blog sahiplerini.

Radnor dedi ki...

hepinize değerli yorumlarınız için teşekkür ederim canlar,aslında belirtmek istediğim insanların ilgi manyaklıklarını ve dev şişkin egolarını tatmin etmek için hayatlarının her türlü ayrıntısını ifşa ederken kendilerine ait hiçbir şey bırakmadan yazı yazmalarının ne kadar tiskinç bir durum olduğuna dikkat çekmek idi,bu konuda insanların da benim gibi hissiyatlı olmasına pek sevindim,"akabinde mememi okşadılar, nerdeyse onu da yiyeceklerdi ki" hahahha

fırat dedi ki...

Biraz daha saçmalar mısın? Saçmalamadıklarını sanıpta saçmalayanlar senden saçmalamak nasıl olur öğrensinler. Keşke herkes senin gibi saçmalayabilse... Böyle saçmalamaya can gurban.

Ne saçma salak yorum ama?

Radnor dedi ki...

yok süet kafa'cım estağfurullah,sağol yorumun için,ben senin kadarken daha sağımı solumu bilmezdim,çok kral bir insan olduğunu düşünmekteyim valla:P
,bende ezik yapmıyım şimdi,fena saçmalamıyom ama kafamda pestil gibi bu aralar nasıl desem,doğru düzgün yazmaya mecalim yok ,vize insanı mazeretleri sürmekteyim ortaya,ama biraz rahatlayam daha da saçma sapan şeyler yazacağım,emin olunuz :) herkes hayatını yaşar,saygılarla yaşıyorum

fırat dedi ki...

Çok teşekkür ederim...

Vizeler bitsin de dön hemen yazılarını, okunacak site sayısı giderek azalıyor, bari sen kaybolma...

Benimde yazılılarım yeni bitti, anlayabiliyorum ki üniversitede daha zor böyle şeyler... Pıffff