Çarşamba, Aralık 06, 2006

Oyun

geldim gördüm sen dediysen..
yine gecenin bi yarısı dolu bi kafa,aklım yerinde değil anlayacağın.ama olur şey değil bu yaptığım,ne biçim bir insan evladıyım ben anlamadım.bin türlü şey geçer,olur olmaz düşünürüm,yapamam da belki kalır öylece..anlatılır mı da bilemem.kafam patlar bir anda,ne oldugunu anlamadan.kalkıp da bir güne uyanıp,boş işler peşinde gezip hayatımın güzelim günlerini heba ederim,kendimi içten bir yerlerden parçalarken,ehli keyf halimden de vazgeçemem.yorgunumdur çoğu zaman,huzurlu olmanın verdiği bir yorgunluk hissidir bu.niye huzurluyum ki?olmamalıyım aslında,yazmam çizmem,yaratmam,dikmem,bir sürü şey öğrenmem gerekli benim ama bu kadar mutlu ve rahat hissederken kendimi ,olmuyor.

neler yapıyorum ben,hiç.koca bir hiç,hayat keyifli vakit geçirmekse ben böyle de keyifli olamıyorum.tatminsiz kaltağın tekiyim. ve ey insanlar,beni önemseyin diye neler yapıyorum burada,ne şaklabanlıklar yapıyorum,iyimser ve salak olmam sizin ne kadar işinize yarıyor..şu boş dünyaya neler bırakabilirim diye kıçımı yırtıyorum bu bedende ama içim çekiliyor kelimelerinizle,kuyuya düşüyorum,beni yine alt ediyorsunuz.iyi niyet mahkumuyum hakim bey,kalemi kırın gitsin.kalbim kırık değil,ergen bir emo bile değilim ve alterno olmayı başaramıyorum.param da yok.o zaman öleyim en iyisi,niye yaratmak isteyeyim ki,neler yapayım ki.

kahretsin,yine olmadı.bulamıyorum sözleri,ruhumda düğümlenen çizgileri,notaları,harfleri yerine koyamıyorum.ne kadar kötü not tutuyorum bu hayat dersinde..soruların cevaplarını önceki yaşamlardan bulabilir miyim?hangi kitap,hangi sergi,hangi şarkı,hangi müzik,hangi doğal yaşam alanı,hangi festival,hangi kıyafet... cevap olabilir derinlerimdeki o anlamsız karalamalara?insanlara beslediğim sevgiye kim layık,kim aslında haketmiyor??neler oluyor,nereye gidiyorum?ya yarın ölürsem?ya buradan öylece gittiğimde hiçbirşey yapamamış,arkamda anılacak birşey bırakmamış olursam?o zaman bu acının daha büyüğünü yaşıyor olamayacak mıyım?ne biçim hayat bu?

Hiç yorum yok: