Salı, Şubat 06, 2007

Yaz Yaz Yaz

Defterler dolusu hatıra kaplamış dört bir yanımı..
Merdivenden aşağa inip bakkala kadar giderken duyulan karın ağrısı
Otobüste insanlara sürtünmeden yürürken ve sürtünürken onları arzu veya şiddet nesnesi olarak görmediğimi belirten görünmez sinir baloncuğum,mahalledeki beyaz bereli insanların sayısındaki artış,soğuk havayı kafamdan silmenin küresel ısınmaya katkıları, bastığım her şeyin granodiyorit olduğu gerçeği....
Kendini ifade edebilme cesaretini gösterebilmek mi ödüllendirilir bu hayatta,yoksa insanların önüne koyduğun şeyin ne kadar değerli olup olmadığı mı ?Samimiyet bir ürün müdür? Ya da bilgi ?
Bu hayatta herşey çıkardır evet,çıkar,ama kenar mahalle nihilistliğiyle bu kafa anca radikal2 de yazar

Şöyle ki; Bir insan yazı yazar hep,şiir,günlük,ayrıntı insanı..... gün gelir azalır yazılar,gün gelir aydan aya,yıldan yıla,sonra bir de dönüp bakarsın sararmış yapraklara... geride kalan sadece kırık dökük bir hatıra ve sonsuzluğa yükselmek için zamana çakılan fiyakalı bir selam,,Turist Ömer selamı falan
Peki acı çeken bünye mi üretti bütün bu ruh çorbasını...
evet mi? evet,ne var mı?
HAYIR LAN

Beklenti sadece ve sadece kendimizle ilgili birşey olmalı...L'ego ma metiyeler düzeyim hemen:,ne güzel egosun sen,şişkin egom benim,hemen de şahlanırmış,hamucik,ymcik

Sinüsodial hayatta belkide doğru konumuna geçtik bütün benler olarak,ama bunu kendimize kabul ettirebilir miyiz? Doğru olan bu mu? Rahatlık bu mu? Turgut mu oldum? Başka bir şey belki...yinede önemi yok bu şehirli tiriviriliğin,yarınlar bu kadar yalanla dolu olunca,karışıklık sadece sempatik bir hata olarak kalacak sayfalarda,baytlarda



16 yorum:

Adsız dedi ki...

Bak Gönenç, bu gruba bayılacaksın
http://suede4.googlepages.com/Komakino-ICantStopDaMotion.mp3

http://suede4.googlepages.com/Komakino-ManOnMars.mp3

http://suede4.googlepages.com/Komakino-ManOnMarsDJJanRemixRadioEdi.mp3

http://suede4.googlepages.com/Komakino-SaySomethingElse.mp3

http://suedeseks.googlepages.com/Komakino-SickToDeathDisco.mp3

http://suedeseks.googlepages.com/komakino-Assassin.mp3

Adsız dedi ki...

Komakino
İsminden dolayı dışlama ama (-

Adsız dedi ki...

Yorumlarını merak ediyorum.
Hadi eyvallah (derrrrrmişşşimmm.)Ben eyvallah demem!!!!!

Adsız dedi ki...

Üstteki 3 mesajı da atan aynı kişi Gönenç, haberin olsun...

Adsız dedi ki...

4'ledi hem de!!! 5 desek daha mı doğru olur acaba?

Adsız dedi ki...

Paul Draper çıksın artık

Adsız dedi ki...

Pleasure dinledin mi? Brett'li olan çok güzel.

Adsız dedi ki...

69 Love Songs diyorum başka da bir şey demiyorum.

Adsız dedi ki...

i see a darkness
death to everyone

Adsız dedi ki...

yarınlar bu kadar yalanla dolu olunca, karışıklık sadece sempatik bir hata olarak kalacak sayfalarda, baytlarda

Radnor dedi ki...

aman yarabbi ,ilk defa çift haneli bir sayıda "koment" almış bulunuyorum -ellerim terledi-,

bütün o grupları indiresim dinleyesim var,soulseek ten aratasım var bir de acaip uyuyasım,
herkes hayatını yaşar alkışlarla yaşıyorum falan abicim

kumru dedi ki...

bak 12 yorum oldu.ne önemi var ki. di mi.okunuyorsunuz. devam yazmaya. (:

Adsız dedi ki...

Uğursuzluğu da ben yükleneyim. 13 benden olsun.
Yalnız Gönenç ve Hande ben Komakino değil Komaniko'ları yollamışım. İki tane aynı isme farklı cisme sahip grup var. Punk Vs Tekno olayı -hesabı-.
Komakino'lardan tekno olanı daha güzel. Ateş gibi valla.

ICantStopDaMotion
Man On Mars
tamamdır iş ya. Peki siz hangi Komakino'yu beğendiniz? (Tuhaflığım sayesinde işler buraya kadar geldi.)

Radnor dedi ki...

@ pepinot ,merci efendim,teşekkürler sunarım,
@ hayatbayat ,abicim,cıstak cıstak severim ben ama arada da sevmiyorum,bi garibim, aşure gibi oldu müzik zevkim,yazılara devam ,saygılarla selam

Anikid dedi ki...

iki haneli komment alman zerre umrumda olmamakla beraber zaten kişisel ısınmandan dolayı küresel ısınmaya olan zaruri katkını gözünün bir köşesinde başlat düğmesi gibi bulundurmanı tavsiye ederim sana...

Kafanın içinde duyduğun seslerin iyonosfer kaynaklı mı ya da delirme kaynaklı mı olduğuna karar vermen için kısıtlı bir süren var.

Ki bu süre dolmak üzere...

Ben kimim ki?

Radnor dedi ki...

ne egolar gördüm zaten balondular,nihaha,ama astral,metafiziksel bütün alemler içinde senin kadar rahatsızı görmedim
(bkz: sana kılım)