Çarşamba, Ocak 24, 2007

oldu bitti


Olan biten var ama anlatacak şey yok gibi gibi.Ben sıkıldım.Herşeyi,her zevki,her günü tükettik burda.Sıra benliklerimize gelince bir korku sardı içimizi ama onu da veriyoruz parça parça...gidiyor her bir zerresi ruhumuzun.

insanları,doğayı unuttuk,gülen yüzlerden sıkıldık,maskeleri atamadık ama onlar da düştü düşecek,yollarda yorulduk,kendimize gelemedik,yatağımızı özledik ama yatığımızda da uyuyamadık,yakınlarda biribirimizi özledik de ne oldu,kimse kimsenin ayağına gitmedi,telefona sarılıp da bir efendim demedi,vaatlaerimize bile kanamadık,kana kana doğanın ellerinden bir yudum su içemedik,farklılıktan tiksindik,yine de farklı olduğumuzu zannettik,uzaktakine özlem duyamadık,yakındakinin elini tutmadık,göz göze gelmedik,heyecanımıza ortak bulamadık,bittik tükendik,herşeyi tüketemedik belki tam olarak,paramız yetmeyince kendimizi beleşten sömürdük,ağlamadık,acı duymadık,yapmacıktık ve başarılıydık,zamanı değerlendirmedik,pişman olduk,anlamlandıramadık,anlamak da istemedik,gözlerimizi kapatınca hayal kuramadık..bu ben miyim?Bilemedim.

Dikkat et.

Hiç yorum yok: