Cuma, Ağustos 11, 2006

Evet,Ne Var?

Gecenin 01 .30 u sanatçı depresyona bu saatte girmeli değil mi? özel hissetiğimizi karanlık saatlerde anlamamız gerekiyor , evet kıymatlim, bana mctemels den iki pide , hayhay osric, olric değil osric demi, oguz atay çaldı onu bizden ama heyyyyyy. dur bi saniye orhan pamuk olsaydı o kitabı zaten yazardı canım, belki sen bile yazardın ne malum , iletişim çağı , önemli olan gireceğin depresyonun tutup tutmayacağını kestirebilmek,yoksa tutunamıyorsun bir bakıma , yada tutunsan hayata kaç yazar, hayat senin ipini çekmeyi ögrenmiş ...............yalarım... falan...., kendilerine katlanamazken insanlar birbirlerine nasıl katlanıyorlar bravo doğrusu , akraba ziyareti denilen o korkunç olay, sallanan vücutlar, el öpme seansları , sidik yarışları ve kaçışşşşşşş, gerçekten aslında kimse kimseye doğruyu söylemiyor ya , bunlar zaten bilinen şeyler diyeceksiniz doğru lan , bende mallaştım iyice zaten , kendimi acındırarak ilgi çekmeye çalıştığımı kendime itiraf edememenin getirdiği tedirginliktir aslında depresyon diyerek bu karanlık ve oyuncak ayılarla dolu odamda gecenin koyu ruhuna kutsal bir bıçak çeken elf boku misali özlü sözümü de etmeden gitmiyorum değil mi?
hepsi saçmalık , biliyorum ama yazmam gerek yoksa varlığımı kendime kanıtlayamam aynada gördüğüm şey hoşuma gitmiyor, insanlar onu seviyor ama o yokolacak biliyorum ... biterkene ,dumandan yürürkene , ..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

tutunamayanlarda ya da tehkileri oyunlardan birinde ya da her ikisinde de geçiyordu: acıma bankası. kurulsaydı birçok kişiyi kurtarırdı. yeterince acındırabilirler miydi insanlar kendilerini bilmiyorum ama, en azından kendini acındırma isteğini itiraf etmekten kurtulmuş olurlardı.

Radnor dedi ki...

sanırım tehlikeli oyunlardaydı o laf,evet keşke olsaydı öyle birşey kendimizi ifşa edip, egomuzu evcilleştirmek zorunda kalmazdık,ama olsun,bazen kendini açığa vurmak gerekiyor bence,çünkü kapalı bir kutu,unutulan bir kutu olur sonunda,,filan fişman,,,